Купив у дядька, так як жалко було машину, з нею причеп, рідний, але зереєстрований як саморобний. Машинка була не находу. Купив для газона колеса 33х12,5, диски 8,5х15 ЕТ-35 і 7х15 ЕТ 0, воєнні мости, примусове блокування заднього моста, підготував вже перехідники на дискові тормоза, сидіння шкіряні рікаро (б/в), дод. фари ближнього світла танкові, дальнього хелла-1000, СМУ, Коберт підігнав раму (дякую), двері від газ-66, генератор на 80 А, поршнєва волговська (але 95,5 замість 92), ну і по дрібницям багато.
"вскритие показало" - на машині стоїть змз-4022, ці мотори йшли на форкамерні волги 3102, верх гільз залитий алюмінієвою плитою, як на умз, головка вже стояла від газ-24. Головку фрезернув і шліфанув під 95 бензу (висота 940мм. була 980), розточено впуск-випуск і підігнано під отвори колекторів. Втулки разпр. вала-нові, колінвал-шліфовка і нарізка по-новому маслозгонної різьби, після цього балансування разом з корзиною щеплення і барабаном ручніка. На шатунах-теж нові втулки під пальці. Карб к-151е, трамбльор волговський, з датчиком хола і більшим випередженням кута запалювання. Коробка і РК рідні. В коробці-шестерні першої передачі з наполовину зпиляними зубами (таке враження що вмикали без зчеплення). Один синхрон приварений, в муфті відсутні пружинки, покоцаний вторинний вал (все на заміну). Раздатку ще не вскривали. Рама іде на піскоструй цього тижня, грунтується, ставиться на воєнні мости (вже перебрані) і починається зворотній процес. Потроху ще щось напишу.
Саня: фрезерування головки - 160 грн. kobert: привіт! сидіння є, (як написав один чоловік, : це ж як треба нелюбити людство, щоб зробити такі сидіння), ціну сам придумай. Валера: номер кузова є, рами нема, таблички є, але на них все вигоріло і нічого не видно.
Заголовок сообщения: Re: ГАЗ-69 69-го року випуску.
Добавлено: 15 июл 2009, 17:38
Эксперт
Сообщения: 2018 Откуда: Крым, Симферополь Репутация: 37
Як раз табличкї з номером кузову та рами немає-вона лівіше масляного фільтру , якщо дивитися спереду на моторний шит. Вона мєньша за розміром , чим ті ,квадратні , що є. Придивись уважно-там має бути 4 дірки під шурупи кріплення.
за работу фрезировщака с материалом , по переходных пластинах заплатил 1200грн, супорта и диски - уже не помню, цна на базе, короче говоря. установка на мосты и тормозные шланги с разводкой-пока не знаю, еще не закончили работы.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения