Радиоволна Клуба ГАЗ-69
 
     

  Сообщения без ответов | Активные темы
куплю БРДМ-2 Реклама в Клубе ГАЗ-69

Часовой пояс: UTC + 2 часа     RSS RSS   -69.com




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 00:17 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Газ 69 А, двигун М-20, все рідне. На місце ремонту приїхав своїм ходом. Були зроблені такі роботи:

- заміна мастила, в двигуні (почищено відстійники, шланги, замінений на новий фільтр тонкої очистки, замінено на новий фільтр грубої очистки з причини поломки привода самоочистки у старому)
- заміна трамблера (на новий з консервації, старий без перебільшень розсипався в руках, відновленню не підлягає).

Після описаних робіт машина не завелася. Другий день не спрацьовує жодна ідея. Стимтоми такі:

Наявна іскра у всіх свічках. Іскра червоно-жовтого кольору з синім "наконечником", пробиває до 0,5-1см. З глушника чути запах незгорілого бензину. При перестановці почерговості високовольтних дротів інколи можна зловити хлопки з карбюратора або вибухи з глушника. При установці трамблера та почерговості дротів в "штатні" (1-2-4-3) місця немає навіть хлопків, стартер крутить немов без запалювання.

Що робилося, але не допомогло:

Трамблер відрегульований по книжці, не допомогло. Чистка контактів теж. Зазори в контактній групі відрегульовані з точністю до мікрона, не допомогло. Заміна конденсатора трамблера теж не допомогла. Не допомогла заміна почерговості запалювання з 1-2-4-3 на 1-3-4-2 та інші, згенеровані протягом кількох годин випадковим чином :) Не допомогло перевертання кришки траблера, "дзеркальна" заміна розташування дротів, буквальне перевертання трамблера. Не помогла чистка контактів, продувка, протирка, танці, заклинання, погрози.

Які є версії:

1. Якимось дивним чином було перекручено на 180 градусів посадкове місце привода трамблера у маслонасосі. "За" цій версії додає те, що при умові установки поршня 1 циліндра у ВМТ контакт бігунка дивиться в протилежний бік від контакта 1 циліндра. Тобто не так, як позначено на рисунку (бігунок показаний пунктиром):

Изображение

проти цієї версії говорить те, що попередній, старий трамблер стояв не догори ногами, ексцентрик привода розміщений ідентично з новим. Також проти цієї версії є те, що перевертання трамблера не привело до запуску двигуна а лише до пострілів з глушника. Як правильно повинен стояти бігунок, коли 1 поршень стоїть у ВМТ? ЧИ можливе зміщення пазів маслонасоса на 180 градусів? Якщо так, то як це виправити? Перевірити?

2. Після заміни мастила в двигуні розкоксувалися кільця та зникла компресія. "За" цю версію говорить те, що нове мастило могло вимити бруд, проти неї каже те, що я ще не заводився, відтак процес миття не почався. Доступу до компресометра немає. Таке можливе?

3. Зазори контакту (0,35-0,45мм у найвищому положенні) трамблера, про які написано у книжці, не працюють, насправді потрібні інші або потрібні інші способи виставлення запалювання?

3. Ідеї відсутні :pardon:

Прошу поради, можливо хтось стикався з подібним, просто опускаються руки, вже другий день не можу нічого зробити :( Буду вдячний за будь-які підказки!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Немного рекламы:
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 05:10 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1474
Изображения: 0
Откуда: г.Калуга
Репутация: 42   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Похоже - " совсем мимо" момент зажигания.

Выкручиваешь свечку первого цилиндра. Ставишь пыж ( тряпочку, иль бумажку . Можно и пальцем заткнуть) , крутишь " кривым" до " выстрела" бумажки.
Потом - совмещаешь метки ВМТ. Получаешь ВМТ первого цилиндра в конце такта сжатия.
Ну и куда глядит бегунок трамблёра - там и будет провод первого цилиндра.

А про масло и фильтры - коль машинка не только для парадных выездов, а и " на каждый день" - ты глубоко не прав. Когда САМ это поймёшь - поздно будет .( капиталка " придёт" раза в три быстрее)
Ибо "фильтр" грубой очистки - только самый крупный песок не пропускает в мотор. А "фильтр" тонкой , чистящий " остатки" масла - нафига вообще-то нужен ????


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 13:49 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
федот68 писал(а):
Похоже - " совсем мимо" момент зажигания.

Выкручиваешь свечку первого цилиндра. Ставишь пыж ( тряпочку, иль бумажку . Можно и пальцем заткнуть) , крутишь " кривым" до " выстрела" бумажки.
Потом - совмещаешь метки ВМТ. Получаешь ВМТ первого цилиндра в конце такта сжатия.
Ну и куда глядит бегунок трамблёра - там и будет провод первого цилиндра.


Дякую за підказку, я справді забув про те, що ВМТ це не обов'язково момент запалювання :oops: Сьогодны ввечер спробую і обов'язково відпишуся!

Цитата:
А про масло и фильтры - коль машинка не только для парадных выездов, а и " на каждый день" - ты глубоко не прав. Когда САМ это поймёшь - поздно будет .( капиталка " придёт" раза в три быстрее)
Ибо "фильтр" грубой очистки - только самый крупный песок не пропускает в мотор. А "фильтр" тонкой , чистящий " остатки" масла - нафига вообще-то нужен ????


Виходив з того, що написано в інструкції. Згідно неї, при умові вчасних регламентних замін - ресурс двигуна близький 100 тис. км. Невже при установці інших фільтрів М-20 проїде більше?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 19:08 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1836
Изображения: 0
Откуда: 05 регион UA
Репутация: 111   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
bobikus, Федот человек очень подкованный технически..а по М20 не спорь с ним..он всегда по делу говорит...

_________________
Тому, кто стыдится настоящего и страшится будущего, остается гордиться прошлым.
Когда нет причин любить свою страну, ненавидят другие.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 22:18 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1474
Изображения: 0
Откуда: г.Калуга
Репутация: 42   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
bobikus писал(а):

Виходив з того, що написано в інструкції. Згідно неї, при умові вчасних регламентних замін - ресурс двигуна близький 100 тис. км. Невже при установці інших фільтрів М-20 проїде більше?


Всё просто и грустно.
Первое : при запуске в серию и "Победы", и ГАЗ69 ( с её мотором) - про полнопоточные фильтры ( весьма надёжные), да со сменным элементом конструкторы только мечтали.
Потом уже - косность человеческая , и нежелание брать ответсвенность за нововведения.

Теперь посмотри:
1) пара мотор М20/S21 - на втором уже нормальный полнопоточный фильтр.
2) мотор ГАЗ21(УМЗ451) /УМЗ451М( и последующие модификации вплоть до 421 и 249)
3) мотор ГАЗ53" ранний" и " с колокольней"
4) Мотор М11( ГАЗ51) и ГАЗ52.
ТОЛЬКО введение полнопоточного фильтра подняло ресурс КШГ в два- три раза.

Сказки про 100 000 км " в родне" моторов М20 и ГАЗ51 - рассказывай кому-нибудь, кто эти моторы не пользовал.

Тебе же надо всего лишь поставить узел от Польского " брата" - S 21. Ну или изготовить такой же....


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 23:08 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
AnDrian писал(а):
bobikus, Федот человек очень подкованный технически..а по М20 не спорь с ним..он всегда по делу говорит...

Радий бачити знайомі обличчя :) І радий бачити, що ми колеги не по одному залізу :)

З Федотом не спорив, спорити не буду і навіть збираюся. Більше того, я би йому поставив велике пиво за допомогу, двигун завівся!!! :Yahoo!: Без жартів, готовий надіслати пляшку-другу, якщо дозволить пошта.

Проблема була у маслонасосі. Коли я виставив запалювання згідно поради вище, трамблер довелося розвернути на максимальний кут, а потім ще переставити усі в/в дроти на одиничку вперед.

Але!

З'явилась нова поломка!!! Тому знову прошу порадити!!!

Після того, як він завівся та пропрацював на холостих 2-3 хвилини, приблизно з нижньої частини блока циліндрів я почув звук наростаючих ударів! Звук щоразу зростав, аж до моменнту, коли двигун заглох. Завів знову, двигун завівся, але вже через 30 секунд знову з'явився цей звук, двигун затрусило і він знову "заклинив" та заглох.

Наскільки розумію, це проблеми із змазкою колінвала, тобто це якраз цей сумнозвісний випадок, коли кажуть, що двигун "застукав".

В підтвердження цієї версії я відкрутив обидва патрубки з ФТО та побачив, що тиск мастила відсутній. Скільки двигун працював в такому режимі, сказати важко, після купівлі випадково був відключений датчик тиску мастила. (під час покупки він працював, тому я був спокійний за тиск). Після покупки машина проїхала прибл. 300 км.

І тепер питання: чи у моїй ситуації достатньо замінити маслонасос і їздити далі чи потрібно капіталити двигун?

Наперед дякую і перепрошую за свою дотошність :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 01 июн 2011, 23:18 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
федот68 писал(а):

Сказки про 100 000 км " в родне" моторов М20 и ГАЗ51 - рассказывай кому-нибудь, кто эти моторы не пользовал.



Як тільки я зареєструвався на цьому форумі, мені порадили почитати "біблію" ГАЗовода - книжку ЗИСЛИН С. Г., МОЗОХИН Н. Г., ПЕЛЮШЕНКО О. И.,ЧЕРНОМАШЕНЦЕВ А. И., ЯКУБОВИЧ И. Е. "АВТОМОБИЛИ ГАЗ-69 и ГАЗ-69А ОПИСАНИЕ КОНСТРУКЦИИ, РЕГУЛИРОВКА И УХОД"

У цій книжці написано, цитую:

Цитата:
Срок работы двигателя до капитального ремонта зави-
сит главным образом от условий эксплуатации автомобиля.
Ориентировочно, при нормальной эксплуатации, капиталь-
ный ремонт двигателя должен производиться не ранее чем
через. 60 - 80 тыс. км пробега автомобиля.


Звідси я взяв інформацію, вибачте, не знав, що це не так, я в цих справах поки що чайник, тому і прошу допомоги. Повірте, я з дуже великим апетитом читаю кожну тутешню пораду і беру все до виконання. Буду дуже вдячний також ха допомогу на проблему, описану повідомленням вище.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июн 2011, 01:30 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1474
Изображения: 0
Откуда: г.Калуга
Репутация: 42   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Ну - замену вкладышей ( иногда - только этим обходишься. особенно - при " сразу пойманном стуке" , да по причине сухого маслонасоса ( другой причины пока в голову не идёт. Кроме " просто критического износа")" капиталкой" нельзя назвать.
Дело в том, что в моторе М20 самая дефицитная деталь - прокладка головки блока, пожалуй.
Да и если не было нареканий на цилиндры - то туда и нечего лезть.
Вот замена вкладышей , и даже расточка коленвала - всего лишь" средний" ремонт двигателя. При капиталке же производится ревизия и при необходимости восстановление ВСЕХ сопрягаемых пар деталей...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июн 2011, 10:30 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Дуже дякую!

Розпочну з заміни малонасоса, а далі поїду своїм ходом до моториста. Сподіваюся, вкладиші не будуть дифіцитом...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июн 2011, 16:50 
Мастер
Мастер
Аватара пользователя

Сообщения: 864
Изображения: 0
Откуда: Тернопіль
Репутация: 22   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
федот68 писал(а):
... расточка коленвала ...
:shock: :shock: :shock:
Фі, Федот :) , може шліфовка?

_________________
Гріх сумувати, коли є інші гріхи.


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июн 2011, 21:09 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1474
Изображения: 0
Откуда: г.Калуга
Репутация: 42   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Mykola STARyy писал(а):
федот68 писал(а):
... расточка коленвала ...
:shock: :shock: :shock:
Фі, Федот :) , може шліфовка?


Сорри.
Но - какая разница ? Один Х отдавать " спецам" - станочникам. :cry:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июн 2011, 21:10 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1474
Изображения: 0
Откуда: г.Калуга
Репутация: 42   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
bobikus писал(а):
Дуже дякую!

Розпочну з заміни малонасоса, а далі поїду своїм ходом до моториста. Сподіваюся, вкладиші не будуть дифіцитом...

Лучше - на " верёвочке". Дешевле обойдётся :auto:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июн 2011, 23:50 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
федот68 писал(а):
Лучше - на " верёвочке". Дешевле обойдётся :auto:


А можна дізнатися чому? Я не те, що не довіряю, просто хочу все знати :)

Як я писав вище, мій двигун без масляного тиску починає стукати лише тоді, коли попрацює більше 30 секунд-хвилини. Далі глохне і клинить. Але якщо через деякий час знову завести - знову буде працювати тихенько. Причому чим більша пауза перед стартом тим довше працює без стуку. З того я зробив висновок, що стук починається від того, що звідкись там виганається мастило. Тому, при заміні маслонасоса (сьогодні купив інший) можна припустити, що з'явиться тиск і ударів вже не буде. Отже, питання: чому в моєму випадку не можна їхати на двигуні, якщо він буде тихо та рівно працювати?

P.S. Не знаю, чи це стосується справи, але ще помітив, що рівень мастила значно (на 2 см) вище максимума, хоч я і заливав не більше 4,5 літра.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 03 июн 2011, 06:25 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1474
Изображения: 0
Откуда: г.Калуга
Репутация: 42   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Подумай сам - как на "здоровье" мотора( уже застучавшего = имеющего повышенные зазоры и работу элементов с нерасчётными ударными нагрузками) повлияет его эксплуатация.
Так что " на верёвочке" - на круг - дешевле обойдётся.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Проблеми з запалюванням, прошу допомоги
UNREAD_POSTДобавлено: 03 июн 2011, 11:10 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 169
Откуда: Kyiv
Репутация: 10   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Все зрозумів, купую трос :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа     RSS RSS   -69.com


ПОХОЖИЕ ТЕМЫ
 Темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
В этой теме нет новых непрочитанных сообщений Вложения Вопрос по заглушкам блока двигателя. Прошу помощи

olegroys

9

2624

13 мар 2013, 20:52

федот68 Перейти к последнему сообщению

 


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  


(c) 2008-2010 Content by Frejer Stolz & Co Powered by phpBB Group