Радиоволна Клуба ГАЗ-69
 
     

  Сообщения без ответов | Активные темы
куплю БРДМ-2 Автомасла для клуба ГАЗ-69.com

Часовой пояс: UTC + 2 часа     RSS RSS   -69.com




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: ГАЗ-69 (м.Львів)
UNREAD_POSTДобавлено: 27 янв 2011, 15:06 
Новичок

Сообщения: 5
Изображения: 6
Откуда: м.Львів
Репутация: 0  
Не в сети
Перший ГАЗ-69 (1963 р,в.) був куплений мною за 400$. На машині був встановлений металевий кузов від "Москвича"-пиріжка з рівнем стелі на рівні верхньої рамки лобового скла, що не давало змоги на лавці в кузові сидіти в повний ріст. На машині в той час вже було встановлено двигун ГАЗ-2401 і КП-РК від УАЗ, мости колгоспні - 5,125, двері з пройомами від ГАЗ-66. При чому поперечина рами під двигуном не була переварена і колокол двигуна на неї лягає. Мною після покупки було зрізано старий металевий дах і встановлено інший, від УАЗ-452 (модифікація ЛЕК) з великими віконними пройомами. Для цього я розрізав УАЗівський кузов повздовж і після вимірів на машині зварив його по місцю вирізавши лишню полоску. Задні двері на машині саморобні з профіля 20 обшиті ззовні металом, складаються з двох повздовжних половин (більшої і меншої). Загальна ширина дверей відповідає ширині кузову до лавок, що дозволяє при необхідності перевозити довгі і штрокі предмети з відкритими і заівксованими дверима. Двері кріпляться на завісах дверей від ГАЗ-24 і закриваються майже герметично. Весь кузов зсередини утеплений пінопластом і зоздоблений дермантином. Крім лавок вздовж бортів до стінок колісних арок прикручені два кутника 40 мм. що дозволяє на дальню дорогу кріпити на них два поперечних м'яких крісла на основі рамки з профіля 20 мм. При потребі ці крісла знімаються за 3 хв. шляхом відкручування 4-ох болтів від кутників. Педалі також встановлені від ГАЗ-24 (підвісні) при цьому на передному моторному щиті прикручена широка пластина, яка не дає розривати кузов під час торможення. Вакуумний підсиювач тормозів ГАЗ-24. В колгоспних мостах всі тормозні поршні поміняні на поршні від ГАЗ-24(з кільцями). Встановлено гідропідсилювач керма від БМВ (сошку виготовляли по спецзамовленню довжина і кут згибу-УАЗ, а шліци від БМВ) Насос ГУР від Мерседес-123 (просто був в наявності). Cистему охолодження перевів на "Жигулівський" термостат з верхнім розташуванням. Вентилятор охолодження встановлений на основім електромагнітної муфти (встановлювали на самих перших ГАЗ-24) з можливістю примусового включення тумблером. Додатково правда встановлено перед радіатором електровентилятор від Опель-Фронтера, але за 7 років щоденної експлуатації потреба в ньому була лише кілька разів. В подальшому буде демонтований і перенесений на "літнній" ГАЗ-69 (над яким зараз працюю) як основний. На машині встановлено пічку на основі двох спарених мідних жигулівських радіаторів в перербленому корпусі пічки УАЗ-469, моторчика ВАЗ-2108, металевої крильчатки Москвич-412 і електропомпи від Газелі. Машиною задоволений, але кузов трох вийшов заважкий та і гідропісилювач відбирає трохи конячок. Але якщо мотор добре прогрітий цього не помічаєш. Проблема зараз в наступному - для того щоб при існуючих кріпленнях двигуна до рами можна було встановити редуктор ГУР, довелося передню частину двигуна припідняти на подушка (інакше заважав масляний фільтр) при цьому вісь виходу з РК переднього кардана зміщений від осі ведучої щестерні переднього моста, що призвело до незначної вібрації при підключеному передньому мості. Треба щось робити.


Вложения:


_________________
Вік живи - вік вчися!!!
Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
Немного рекламы:
 Заголовок сообщения: Re: ГАЗ-69 (м.Львів)
UNREAD_POSTДобавлено: 27 янв 2011, 15:10 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 2570
Изображения: 126
Откуда: Мариуполь
Репутация: 102   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
Віктор Павлович, С возвращением!!! :friends:

_________________
Никто не может судить о других, пока не научится судить о себе самом (И. Гете).


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ГАЗ-69 (м.Львів)
UNREAD_POSTДобавлено: 27 янв 2011, 15:13 
Механик
Механик
Аватара пользователя

Сообщения: 248
Откуда: Киев
Репутация: 11   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
А больше фото можно? Утеплитнль двига интересный.

_________________
Делать нужно хорошо сразу, т.к. плохо получится и само.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ГАЗ-69 (м.Львів)
UNREAD_POSTДобавлено: 27 янв 2011, 21:33 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1538
Изображения: 237
Откуда: Киев
Репутация: 107   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
Віктор Павлович.Так надолго не пропадайте. С возвращением!

_________________
Хочеш сделать хорошо - сделай сам!


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа     RSS RSS   -69.com


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: mauser, radulroma и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  


(c) 2008-2010 Content by Frejer Stolz & Co Powered by phpBB Group