Вирішили все таки починати цей проект з нуля . 1.На базі цього кузова
2. Рама УАЗ -нового зразка Куплено нині . Фото як буде виставлю
3.Мотор 1999 Ford Transit 2.5d з коробкою -куплено
-----
4. Роздатка або Газ-69 або Газ-66 ще не вирішили . В одного чоловіка стоїть такий же самий мотор на УАЗ але з роздаткою Газ-66 . Деякі люди кажуть що від 66 сильніша ! Буду радий почути ваші пропозиції
5. Ресори-звичайні .
6.Мости Вояки -на дискових тормозах з Блокіровками . Передній міст -DAK Задній міст -Val Racing
7.Кардани -скорше всього будуть в США робитися коли будуть всі розміри і кути нахилу. Шукав в Інеті схеми кардана УАЗ -схему з розмірами ,хрестовини Фланець ,але ніде скачати Безплатно не можу .
----
От такий проект задумали ....По всіх інших деталях в процесі роботи .
за тему плюс в репутацію.точно такий мотор хочу ставити собі.і рама у мене уаз-469 і підвіска по плані ресорно пружинна.мотор сподобався фордовський ще давніше але турбо дизель.коробка роздатка нісан патруль 160.мости вояки.на уазбуці тема є про фордовські мотори і кстаті хороші відгуки про краби.нащоот роздатки з г-66 будуть проблеми з перечулковкою мостів.можете придивитись до роздатки з бтр 70 або бтр 80 там є багато варіантів встановлення і стандартний вихід на мех.лебідку.будете робити фото в тему
Дякую за "+" !! Просто подумав,що така тема буде цікава форумчанам . Нині мости вже на Рамі ....робота пішла . Я шукав теми по встановленні цього мотора на форумах ,але все в загальному написано. Конкретних описів з фото немає. З Вінниці мають фото перекинути (як на УАЗ стоїть такий же мотор і Буда 469 а не 69. Також розглядав Кпп і роздатку від 160 патрола, але розкурочувати Форда Кпп не маю бажання. Буде його рідна коробка і 69 роздатка . Як буде за слаба роздатка 69 то тоді будем думати або від БТР ставити бо 66 мороки з мостами "чулки" ....
Нині мені мають перші фото рами на мостах скинути.
Далі буде ....
Добавлено спустя 9 минут 7 секунд: Знайомий який контролює цей проект закінчив Фіз.мат. Команда з трьох чоловік . Один два дні піде тільки на розрахунки -навантаження на кожен агрегат . Підхід серйозний у нього в цьому плані .
План проекту трошки помінявся .... Все почали робити з нуля....на другому кузові який було куплено тут на Форумі. Отже "лодка" була інша ....
Деякі фото ...
-----
----
--- ---- ---- --- ---
зараз буде продовження ....
Добавлено спустя 2 часа 30 минут 11 секунд: НАЙКРАЩИЙ кутомір без якого -все виставити під "0"-градусів було б не можливо.....
Лодку яку купили для цього проекту... ---- --- З рульовою колонкою і гідро підсилювачем дуже намахалися...але поставили --- Висота Газ поки що - 2.20 метра --- --- --- --- --- З підвісними педалями також намахалися ...... --- --- --- Перше поставили крила ГАЗ-51...але погано виглядали..тому поставили оригінальні (проставки крил потім покажу ) --- Все виставлено під 0... --- На покраску...... ---
Більше фото після покраски.... Весь кузов оброблено отрофосфорною кислотою - до металу. !!! Фото поки немаю
Добавлено спустя 10 минут 25 секунд: Після покраски залишилося все скрутити )
Що у нас на даний час ще залишилося доробити і які вузли на даний час стоять:
1.Дизельні доки -зроблено -це було важливо !! 2.Рама -УАЗ (469) 3.Мотор-коробка- Форд Транзит 2.5д 4.Роздатка-Газ-69 5.Мости-вояки 6.Блокіровки-Дак перед.міст... Val Racing -задній міст 7.Ресори-плаваючі 8.Колеса-16 Всі інші моди.... з США . Зараз все покажу
Добавлено спустя 48 минут 51 секунду: Товари з США які закуплено для цього монстра....Всі товари від JEEP Wrangler
Лебедка Ramsey 9500 (Made in USA ) --- Амортизатори -Rancho RS9000XL (Made in USA ) 4-положення жостскості (міняти можна самому ) --- Зеркала --- Захист від гілок --- Компас .... --- СБ-Рація -- 5-ти точечні ремні безпеки Corbeau -- Кронштейн запаски -- Набір різних нікелірованих болтів-гайок-граверів ...795 шт (може підійдуть ) --- Хромовані "дракончики" --- Хромовані "ручки " --- Хромовані " замки капота під ключ" --- Розширювачі КРИЛ- ширина 7.5см --- Hi-Lift X-Treme Jack --- База для Hi-Lift X-Treme Jack --- Ковпачки для коліс
Добавлено спустя 3 минуты 42 секунды: Rigid Industries E-Series LED Bar 101 см......
Цікавий прект,серйозний підхід. Кузов свого часу дочекався. Бажаю поскорішоко завершення!
Добавлено спустя 2 минуты 40 секунд: Кузов не розширяли під уазкіну раму?
Бачу пізнаєш свій кузов ) Щодо розширення то ні -все як було так і залишили. Скоро не знаю чи вийде ...спешка тут вже аж ніяк не треба ...Завжди на останній стадії треба помало бо більше каже брат робити Не буде !! Вже як робити то як має бути
якщо кузов не розширяли то як стали крила передні.або я щось пропустив.ще інтересує яка довжина заднього і переднього карданів.і питання про піддон мотора як з мостом не зустрінеться.ПРО ХОДОВІ ІСПИТАНІЯ НАПИШИ ЩО І ЯК.похожу конструкцію строю
якщо кузов не розширяли то як стали крила передні.або я щось пропустив.ще інтересує яка довжина заднього і переднього карданів.і питання про піддон мотора як з мостом не зустрінеться.ПРО ХОДОВІ ІСПИТАНІЯ НАПИШИ ЩО І ЯК.похожу конструкцію строю
Вся морда і крила оригінал -все зайшло в ідеалі тільки то що колеса виступають трохи , але для того купив розширювачі арок фото виклав вверху . На рахунок довжин карданів: Передній Кардан : оригінальний Газ-69 (укорочений на 2см) Задній Кардан : Десь +/- каже брат 102 см ... Зараз просто не біля машини. З заднім карданом ще треба буде помахатися тому що на даний час :"Кут підйому Не дозволяє хрестовинам крутитися" ... Виходячи з того що ще немає : 1.Заднього бампера 2. Задньої лебедки 3. Дуг 4.Кронштейна запаски з колесом Думаємо що ще сяде трохи ....але на це надіятися не можна і напевно брат вишлю мені один Кардан сюди в США а тут фірма зробить з таким кутом як треба . Щодо піддона щось там вони так зробили що оригінальний стоїть ,бо людина в Вінниці так само має 2.5d Форд Транзит але на УАЗ -але він піддон зменшив на 2лт масла і тепер гріється. Тут вся справа в майсті з головою на плечах . Знайомий який цим проектом займається у нас закінчив фіз-мат...завжди щось креслить-виміряє....то все його заслуга !!! З самого початку нам говорили що: Не поміститься цей мотор в Газ-69 а він доказав всім що це можливо і зайде Без проблем . Так і сталося !!;)
Добавлено спустя 33 минуты 20 секунд: З заднім карданом треба щось таке робити : ----
таку схему заднього крардана я теж припускав на трьох хрестовинах.жаль що я не в америці.я думаю зробити з фланців старого кардана зкручених між собою через центровочну втулку.може хтось порадить або покритикує.з довжиною кузова так і не зрозумів.або кузов ви купили уже подовжений.мій оригінальний закороткий на раму уаз десь на 10 см.думаю між кпп і роздаткою потрібно зробити промвал з шрусів.а то на хрестовинах вібрація і до повного щастя підшипники на роздатці шарікові не довго живуть
Всім дякую за відгуки ... Роботи і "тугриків"+ часу і нервів потрачено багато ...навіть не хочу говорити про це ) Залишилося вислати мені з України кардан щоб я тут переробив на фірмі,але це також буде не дешеве задоволення . Це казав брат останній Газік проект який робимо і ...або до кінця $$$ або не починаємо. Вирішили йти до кінця . Щодо кузова :Лодку купив в "dimych69" він може підтвердити це !;) Щодо переробки кардана і хрестовин то це як мінімум $500+ доставка каднана з України і потім в Україну.. Щодо ел проводів ,мамок,папок, led лампочки , тумблери, кнопки start,кнопки і проводки для 2-х лебедок все закуплено також в США . Тільки проводки різних кольорів і напруги закуплено 700 метрів +200 метрів гофри. По 1000 мамок і папок -бо так дешевше виходить ....
Одним словом ще як то кажуть Непочатий край роботи ...;(
Так ще Газіка не переробляли.... + розкраска в Національній символіці !!! Слава Україні !!!
Добавлено спустя 19 минут 11 секунд: Головне забув сказати :Брат повідомив що :Якщо в цей раз Газік не буде їхати як має бути -то каністра бензину і спалить нафіг ) ....я попросив,щоб принаймні всі прибамбаси познімати на могорич хоча б )))
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения