Радиоволна Клуба ГАЗ-69
 
     

  Сообщения без ответов | Активные темы
куплю БРДМ-2 Автомасла для клуба ГАЗ-69.com
AutoMoto.ua - агрегатор автосайтов Украины
AutoMoto.ua - агрегатор автосайтов Украины

Часовой пояс: UTC + 2 часа     RSS RSS   -69.com




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 176 ]  На страницу Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 07 июн 2014, 08:22 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Уф, приготування до відпустки минули.
-Завдяки Лещику вирішив всі питання (свої косяки в т.ч.) з карбюратором.

-Розібрався з ГУРом, точніше із відсутністю повного виворота коліс, який був закладений та багаторазово перевірявся на стапелі.
Гадський стяжний болт сошки самим кінчиком впирався в траверсу та не давав повного вивороту редуктора. Розвернув падлюку в інший бік, та, про всяк випадок відболгарив апендикс. Тепер маю повний, кошерний виворот коліс в обидва боки. Проте запасну, подовжену сошку таки зварю! :D

-Погрався із рідними нижніми педалями.
Між педалями та лодкою поставив гумовий буфер 30 мм завтовшки. Зараз, керуючи машиною, немає потреби вигинати гомілко-стопні суглоби до надлюдських положеннь. Дивно, але педалі сталі м'якшіми на відчуття.

-Не можу побороти скрип лівого гальмівного диска. Все передивився. Не відходить достатньо супорт від диска та в одному місці попискує. В руках супорт ходить вільно. Про всяк випадок видалив майже всю смазку з направляючих пальців. Все даремно. :pardon: Для заміни супорта мають бути якісь показання? Бо ремкомплект встановив повний та й смазку спеціальну застосував також.

- Здається винайшов дуже легкий спосіб зняття сальників фланців без знимання кришок з вузла. Випробувати саме під машиною вже не встиг. Як випробую - повідомлю. А допоки нехай течуть.

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
Немного рекламы:
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 10 июн 2014, 10:02 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1282
Откуда: Киев
Репутация: 61   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
SanSai писал(а):
Цитата:
- отказ от кривого стартёра. Но однажды стартёр отказал, без видимых причин.
Gleb, Все же речь шла о "кривом стартере".... :auto: Вот только Саня не сказал,как его просовывать через лебедку.... :oops: Умолчу О том,что на современных моторах храповика нет в принципе...и ничего...ездим.... :good: :auto:

Кривой стартёр позволяет не только завести машину, но и помогает, скажем, во время настройки зазоров клапанов. Везде, где нужно нужно вращение мотора (без электростартёра).

_________________
Броня крепка и ГАЗы наши быстры...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 10 июн 2014, 10:26 
Администратор
Аватара пользователя

Сообщения: 3706
Изображения: 1
Откуда: Вольная Боярка.Личный двор.
Репутация: 153   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
Цитата:
Кривой стартёр позволяет не только завести машину, но и помогает, скажем, во время настройки зазоров клапанов. Везде, где нужно нужно вращение мотора (без электростартёра).

А так же, можно переместить заглохший автомобиль с Ж/Д переезда.... :) :auto:

_________________
ПРИВЫКШИЕ ХОДИТЬ В СТАДЕ И ВИДЕТЬ ТОЛЬКО ЖОПУ
ВПЕРЕДИ-ИДУЩЕГО,НИКОГДА НЕ УВИДЯТ ГОРИЗОНТ...!!!


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 10 июн 2014, 14:48 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1282
Откуда: Киев
Репутация: 61   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
SanSai писал(а):
Цитата:
Кривой стартёр позволяет не только завести машину, но и помогает, скажем, во время настройки зазоров клапанов. Везде, где нужно нужно вращение мотора (без электростартёра).

А так же, можно переместить заглохший автомобиль с Ж/Д переезда.... :) :auto:

Смех-смехом, но 2 года назад именно так я убрал ГАЗик с проезжей части (акуммулятор умирал, а на провода зажигания попала вода, был ливень). Остановился в 40м от дома прямо посреди дворового проезда.

_________________
Броня крепка и ГАЗы наши быстры...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 30 июн 2014, 22:29 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
"Итоги подведём: у...здив тата..." :D
Відпустка в Хмільнику минула на славу. Волейбол та покатухи без тенту лісом та майже відвісними ярами додали життевих сил всій моїй компанії.
Підсумки:
1. Амортизатор відірваний - 2 шт. Каюся, кріплення пальців на задньому мості були ажурні, тому ї порвалися по-живому. Зробимо.
1,5. Тент порваний - бойові втрати, залатаємо.
2. Витрати газу - 20л трасою при швидкості 70 км, 19л при 80-90км, лісом до 27л! :shock: Здається треба фрезерувати ГБЦ задля підвищення ступені стиснення, або міняти повітряний фільтр на більший.
3. Курсова стійкість трасою добра, а ось лісом, та особливо сухою грунтовою дорогою часом небезпечна. Моя INSA (SIMEX) дуже нестійка, машина весь час рискає. Згадав одне добре посилання з ОРМ-клубу та уточнив необхідний тиск в шинах для моїх коліс та ваги машини. Норма - 1,6 АТМ. Здув до 1,5АТМ. Стало значно краще, але рискання не припинилося.
Запхався у спущений ставок із ще вологим мулом заради випробувань. Поруч були трактори, тому я був зухвалим та впевненим, навіть засів спеціально. SIMEX рулить!!! Навіть повністю замулені по ступиці колеса дозволили трактористам піти додому тверезими! :D А санаторіем пішли чутки про "розбишаку джипера на танкові". :auto:
4. Тяга. Ось тут маю трохи клопоту. Асфальтом тяга доволі достатня. Без великих зусиль на прямій передачі з 40-ка до 80-ти. Лісом вже починаються варіанти. Повний привід типово. Невеличкий підйом - та другої передачі вже замало, навіть із розкрученим мотором :( потрібна перша. Зрушити з місця на підйомі в лісі (твердий грунт) без демультиплікатора було інколи не можливо. :cry:
Нагадаю, що головні пари стоять 4,6, колеса 235-85-16. В чому може бути справа: заслабий мотор(швидкість замість тяги), пари 4,6, або заширокі колеса? Як на вашу думку, комради?
Чи може просто треба змінити стиль управління машиною, бо на ушатаному М20 та парах 5,125 такого не було? Більше використовувати демультиплікатор...
5. Опції. Треба таки ставити штатно компресор, бо колеса мої люблять низький тиск. Також треба вколхозити тягу панара, бо на швидкості трохи лячно маневрувати. Терміново ставити сучасні крісла, бо вся користь від родонових ванн швидко втратиться. :pardon:


На останок додам корисну інформацію щодо коректного тиску в шинах (вага зазначена на одне колесо!)
Вложение:
давление в шинах.gif
давление в шинах.gif [ 17.65 Кб | Просмотров: 5291 ]

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 30 июн 2014, 23:10 
Администратор
Аватара пользователя

Сообщения: 3706
Изображения: 1
Откуда: Вольная Боярка.Личный двор.
Репутация: 153   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
Цитата:
Повний привід типово. Невеличкий підйом - та другої передачі вже замало, навіть із розкрученим мотором потрібна перша. Зрушити з місця на підйомі в лісі (твердий грунт) без демультиплікатора було інколи не можливо. Нагадаю, що головні пари стоять 4,6, колеса 235-85-16. В чому може бути справа: заслабий мотор(швидкість замість тяги), пари 4,6, або заширокі колеса? Як на вашу думку, комради?

При всех этих параметрах,я бы проверил (покрутил) подачу газа....Может просто смесь обедненная....Все остальное вопросов не вызывает.. :auto: Я включаю пониженную на крутых песчанных подъёмах...

_________________
ПРИВЫКШИЕ ХОДИТЬ В СТАДЕ И ВИДЕТЬ ТОЛЬКО ЖОПУ
ВПЕРЕДИ-ИДУЩЕГО,НИКОГДА НЕ УВИДЯТ ГОРИЗОНТ...!!!


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 30 июн 2014, 23:29 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
SanSai, каюся, перевірити тягу на бензинові не допетрив. :oops: А для бездоріжжя подачу газу трохи накручував більше.

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июл 2014, 18:26 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Лайно інколи трапляється. :shock: Свіжак. Ось тобі і рама з консервації в доброму стані...
Кронштейн заднньої ресори задній.


Вложение:
2014-07-02 15.39.05.jpg
2014-07-02 15.39.05.jpg [ 93.94 Кб | Просмотров: 5233 ]

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июл 2014, 18:41 
Бригадир
Бригадир

Сообщения: 428
Изображения: 25
Откуда: Украина Киевская обл. Боярка
Репутация: 37   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Гы... видать классно погоцал на :D Даже верхнюю полосу потянуло :good:


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июл 2014, 20:28 
Бригадир
Бригадир
Аватара пользователя

Сообщения: 504
Откуда: Ukraine м. Горішні Плавні
Репутация: 13   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Gleb писал(а):
Лайно інколи трапляється. :shock: Свіжак. Ось тобі і рама з консервації в доброму стані...
Кронштейн заднньої ресори задній.


Вложение:
2014-07-02 15.39.05.jpg

Ё-маё... может если вывесить мост и под варить будет держаться, или не удобно там подлезть?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 02 июл 2014, 22:30 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Kraft, так і зробив. Стало на місце. Завтра заварю та підсилю косинками. Незручно,але влізти можна.
Цікаво, рисачив я на тому тиждні (6 дівчат катав лісом), а рвануло вчора вечером. Для порівняння поруч ще стоїть моя стара рама з повністю вигнившими лонжеронами позаду. Навіть вже гнутими. Але місця,що на фото цілі. Невже втома метала? :cry:

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 03 июл 2014, 06:51 
Бригадир
Бригадир
Аватара пользователя

Сообщения: 504
Откуда: Ukraine м. Горішні Плавні
Репутация: 13   Человек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
Gleb, Я не думаю, что бы он так сильно устал, возможно заводской брак, сварщик или кто там, с будуна был и вот оно и дало о себе знать., все будет ГУД!!! :friends:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 21 авг 2014, 20:05 
Администратор
Аватара пользователя

Сообщения: 3706
Изображения: 1
Откуда: Вольная Боярка.Личный двор.
Репутация: 153   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
ГАЗик моего друга - SanSai.
Глеб,я тут сфотал крепежи амморта - глянь...Может и на своем попробуешь.. :auto:

_________________
ПРИВЫКШИЕ ХОДИТЬ В СТАДЕ И ВИДЕТЬ ТОЛЬКО ЖОПУ
ВПЕРЕДИ-ИДУЩЕГО,НИКОГДА НЕ УВИДЯТ ГОРИЗОНТ...!!!


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 22 авг 2014, 17:42 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
SanSai, міряв сьогодні ходи підвіски.
Вложение:
2014-08-22 15.39.30.jpg
2014-08-22 15.39.30.jpg [ 74.8 Кб | Просмотров: 5044 ]

Вложение:
2014-08-22 15.55.44.jpg
2014-08-22 15.55.44.jpg [ 52.15 Кб | Просмотров: 5044 ]

Маю підозру, що відриватимуться тоді нижні вуха амортизатора. Причина та ж.
Для тих, кому цікаво:
Зіткнувся із проблемою регулярного відривання верхніх вух амортизаторів переднього моста.
Аналіз довів, що хід у амортизаторів достатній. Але при відбиванні моста та перекладці, коли аммо розтягнений,верхній та нижній пальці кріплення втрачають паралельність. Да так сильно, що волго-уазівської втулки не вистачає на компенсацію. Тож і відривається вухо, бо отримує згиб.
Як рішення бачу встановлення амортизаторів із кріпленням шток-вухо. Тоді верхня опора буде компенсувати всі хитання амортизатора.
Або використати газонівськи аморти (53-го), в них втулки товстіше.
Питання полягає ще й в тому, що хід моєї реально працюючої підвіски 190-200 мм. Треба шукати такі аморти. :pardon:

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 22 авг 2014, 17:53 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1556
Изображения: 237
Откуда: Киев
Репутация: 112   Уважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человекУважаемый человек
Не в сети
Глеб, гляжу прогнозы нашли своё подтверждение.
Амортизаторы 53 и 157 видал у дедов весной, возле входа на "птичку".
Они (деды) не из "профи", их бизнес только по выходным, "бутики" на тротуаре.
Удачи! :friends:

_________________
Хочеш сделать хорошо - сделай сам!


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Мой проэкт
UNREAD_POSTДобавлено: 23 авг 2014, 07:59 
Эксперт
Эксперт
Аватара пользователя

Сообщения: 1362
Изображения: 1
Откуда: Київ
Репутация: 73   Человек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутациейЧеловек с репутацией
Не в сети
olama, ти правий, дякую за підказку. Маю від старої рами два сухих аморти. Лишилося знайти втулки.
Дивлюсь на рессорні та й думку гадаю "може підійдуть"?
На пальці підмотаю ізостічку.

_________________
Справжній Українець зобов'язаний:
- побудувати блокпост
- закопати ватника
- виростити Бандерівця


Вернуться к началу
 Профиль Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 176 ]  На страницу Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Часовой пояс: UTC + 2 часа     RSS RSS   -69.com


ПОХОЖИЕ ТЕМЫ
 Темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
В этой теме нет новых непрочитанных сообщений Вложения Проэкт № 2

[ На страницуНа страницу: 1 ... 13, 14, 15 ]

gen

280

69978

01 июл 2018, 18:57

gen Перейти к последнему сообщению

В этой теме нет новых непрочитанных сообщений Вложения Проэкт №1

[ На страницуНа страницу: 1, 2, 3 ]

gen

52

18475

13 авг 2018, 10:56

gen Перейти к последнему сообщению

 


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 19


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  


(c) 2008-2010 Content by Frejer Stolz & Co Powered by phpBB Group