Сообщения: 84 Откуда: Украина г. Гадяч Репутация: 2
dimon69a писал(а):
боком вылазять купленые по минимальной цене двигатель и кпп...
Блок двигателя оказался с трещиной да и еще в неудобном месте, под ТНВД. варил сваркой, клеил эпоксидкой и заливал химией, как бы помогло в моих условиях эксплуатации, но тосол слюнявил с блока, но уровень с радиатора не уходил.
купил блок бу с Люблина 97 гв у которого поддон спереди, а у меня двиг с Жука 92 гв, поддон сзади. вот трубка маслозаборника и стала неприятным сюрпризом - переделывал с помощью сварки. поставил подушки двигателя от Газели, которые стоять на Андории с завода, если и стало мягче то не намного. на задней оси колеса схватывают в разное время, летом похвсёравно, а вот на зиму есть мысль поставить самоподводящие цилиндры.
Сообщения: 84 Откуда: Украина г. Гадяч Репутация: 2
yura.uz писал(а):
привіт.нехило попрацював.розкажи більше про дисковий ручняк.і чи небуло бажання 4с90т всунути.колись до нього придивлявся.но небуло де купити
Доброго здоровя! 4ст90 бажання було і є поставити, але фінансово непотягну.
ручник досі не підключений, тому не знаю наскільки ефективний. потрібно трос та важіль ручника.
супорт взяв від Opel astra G задній, диск підібрав, токар виточив проставки щоб закріпити диск. супорт закріпив на гальмвному щитку рідного ручника. в газ-69 там мало місця для дискового гальма, потрібно поморочитися з підбором супорта. я переніс назад роздатку, то супорт навіть з ліфтом кузова порядка 10 см впирався в пол кузова для задніх пасажирів - переварив пол повністю.
Сообщения: 84 Откуда: Украина г. Гадяч Репутация: 2
відпишу трохи....замінив радіатор, змінив місце кріплення насоса ГУР. кріпився знизу зправа, привід був від двохканавкового шківа колінвала - тепер насос кріпиться вгорі зліва, а привід від шківа помпи. для привода взяв ще один такий же шків помпи тільки перевернув його. під нове місце кріплення насоса добре підходить радіатор УАЗ з вхідним патрубком з права.
модернізував склоочисники. поставив мотор-редуктор СЛ-201 на дві швидкості, підібрав безкаркасні склоочисники найменшої довжини, з двох важелів склоочисників зробив один зєднавши заклепками, підібрав більш жорсткі пружини. по сухому склу склоочисники труть слабо, а під час дощу просто бомба, особливо друга швидкість
Вложения:
Комментарий к файлу: старе кріплення IMAG4597.jpg [ 60.83 Кб | Просмотров: 2242 ]
IMAG4598.jpg [ 62.89 Кб | Просмотров: 2242 ]
Комментарий к файлу: нове місце кріплення насоса ГУР IMAG4684.jpg [ 81.99 Кб | Просмотров: 2242 ]
Сообщения: 84 Откуда: Украина г. Гадяч Репутация: 2
про скоочисники є ще одна гостра проблемка в моїй машині чку потрібно вирішувати - затікає вода черех вісь водійського склоочисника, затікає з такою швидкістю, що діє на нерви....
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения